با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت الو رایانه کمک امروز به شما توضیح خواهیم داد که چگونه مودم  مورد نظر خود را انتخاب کنید.یا بهترین مودم را که مناسب کار شما هست را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای مودم وای فای

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

مودم چیست؟

مودم یک وسیله ای است که به ما کمک میکند با استفاده از خطوط مخابراتی به اینترنت متصل شویم Modem مخفف modulator-demodulator است.که داده های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل میکند که انواع مختلفی دارند مانند مودم های خارجی و داخلی و… هستن که ما در این مطلب به شما راهنمایی میکنیم که چگونه برای خود مودم وایرلس خانگی و یا مودم همراه یا جیبی تهییه کنید.

راهنمای مودم adsal

راهنمای  مودم وای فای

مودم بی سیم Wireless  ( مودم وایرلس )

مودم بی سیم Wireless یه کی از بهترین مودم های است که مورد استفاده قرار می گیرد مودم های بی سیم Wireless همانطوری که از اسم آن پیداست دارای وای فای هستند که با این ویژگی میتوانید که دستگاه های زیادی  مانند (لب تاپ . گوشی . موبایل) را به آن متصل کنید.و این مودم ها اکثرا دارای ۴ پورت LAN هستن که کامپیوتر ها یا لب تاپ ها بصورت مستقیم میتوانند به مودم متصل شوند.در بازار مودم های بی سیم Wireless 1 پورت هم وجود دارند که ارزان تر از مودم های ۴ پورت هستن اگر شما بیش از یک کامپیوتر در خانه دارید مودم ۴ پورت را اری کنید. مودم بی سیم Wireless دارای مدل های دو آنتن و یا تک آنتن هستند که شما با توجه به مکان مورد نظر که میخواهید مودم را استفاده کنید باید انتخاب کنید که آیا مودم تک آنتنه تهیه کنید و یا دو آنتن  و… اگر شما مودم را برای خانه خود که ۱۰۰ متری است می خواهید تهیه کنید به شما پیشنهاد می کنم که از مودم تک آنتن استفاده کنید.


راهنمای  مودم وای فای

 راهنمای مودم های سیم کارتی

اگر شما به هر دلیلی میخواهید که مودم های سیم کارت خور کنید.باید توجه کنید که مودم های سیم کارت خوردو مدل هستن ، ثابت که همیشه باید به برق متصل باشند و همراه که شارژی هستند ، اگر شما از افرادی هستید که میخواهید که در هر زمان به اینترنت متصل شوید باید مودم های سیم کارت خور همراه تهیه کنید و اگر اینترنت را برای مکانی خاصی میخواهید مانند منزل ، محل کار و… که خط تلفن ندارید از مودم های سیم کارت خور ثابت استفاده کنید.

در مودم های همراه توجه کنید که چه تعداد دستگاه میتوانند به شبکه Wireless (وای فای) مودم متصل شوند.

در مودم های ثابت سیم کارت خور باید توچه کنید که آیا در محدوده ای که هستید سیم کارت آنتن میدهد یا خیر، قابل ذکر است که بگویم بعضی از مودم های ثابت دارای  تعدادی پورت هستند که شما میتوانید بصورت مستقیم  آن را به کامپیوتر و یا لب تاب خود متصل کنید.با توجه به توضیحاتی که در این مطلب دادیم شما حالا باید تصمیم بگیرید چه نوع مودمی برای شما مناسب است که آن را تهیه کنید.

پس از مطالعه راهنمای مودم وای فای به شما پیشنهاد می کنیم که مطلب آموزش زمان بندی روشن شدن وای فای در ویندوز و موبایل را هم مطالعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای مودم وای فای

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

منبع: الو رایانه کمک